Jun 2, 2011

Butterfly / Papillon

I have been neglecting you my little blog, it has been over a month since I last visited you. I hope you will forgive me I have been very busy on the production side so we will been seeing each other a lot in the next few weeks. The weather has been oustanding for the past few weeks here in Paris (so outstanding that we are on a verge of a draught!), so I have been very inspired to make summer dresses and cute jewelry. Today I will show you my Liberty/butterfly earrings: Liberty like the fabric, yes get closer you will see that the little butterfly buttons are in the Liberty Rania print. 
Pauvre petit blog, je te néglige complétement, ça fait un mois que je ne t'ai pas rendu visite. J'espère que tu ne m'en voudras pas, j'étais très occupé par la production donc nous nous reverrons souvent dans les prochaines semaines. La météo est exceptionnelle depuis quelques semaines sur Paris (tellement exceptionnelle que ça devient inquiétant pour les nappes phréatiques), et donc je suis très inspirée pour produire à la chaine petites robes et bijoux de saison. Aujourd'hui je vais te montrer mes boucles d'oreilles Liberty/papillon: Liberty comme le tissu, si si approchez vous, vous verrez que les petits papillons sont dans l'imprimé Rania de Liberty.
Personal design in two versions (pink & bleu) & supplies "La Droguerie".
Modèle maison en deux versions (rose & bleu) & fournitures "La Droguerie"

Supplies: LA DROGUERIE - 9 rue Jour, 75001 Paris
Fournitures: LA DROGUERIE - 9 rue Jour, 75001 Paris

No comments:

Post a Comment